Gruppmöte den 4 mars

Var: Teams på distans
När: 19.00

Vi fortsätter att hålla våra gruppmöten digitalt. Jag påminner igen om att alla som vill delta i debatten gör så det är värdefullt och uppskattat. Jag välkomnar fler som deltar i debatten, debatt är roligt och det ser jag gärna mer och fler av ?

Vid deltagande på distans ansluter ni er bäst till mötet genom att ladda ner Teams på er dator, telefon eller surfplatta. Alternativt så kan ni ringa in till mötet. Mera information om hur ni går tillväga kommer att skickas ut till de som föranmäler sig till distansmötet.

Vid våra gruppmöten behandlas i första hand ärenden på dagordningen på nästkommande kommunfullmäktigesammanträde varför ledamöter och ersättare i den moderata kommunfullmäktigegruppen kallas till mötet och förväntas närvara. Dessa är även röstberättigade vid en eventuell votering. Övriga moderata förtroendevalda liksom intresserade moderata medlemmar är varmt välkomna att närvara och delta i diskussion och debatt.

Föranmälan behöver ske senast torsdagen den 4 mars kl: 10.00. Föranmälan och eventuella förhinder meddelas till gruppsekreterare Robert Nibelius på danderyd@moderaterna.se
Ledamöter och ersättare i KF och i nämnderna får handlingarna i sina läsplattor. Övriga kan hitta handlingarna på kommunens hemsida, https://danderyd.se/Kommun-och-politik/Beslut-och-protokoll/
Trevlig snöhelg och varmt välkomna!

Hälsningar
Johanna Hornberger